Trening do Selekcji w domu – „UNSTOPPABLE WARRIOR”

Zachar - trening do Selekcji

Zachar – były kierownik selekcji do Jednostki Wojskowej AGAT pomaga kandydatom do Wojsk Specjalnych przygotować się do sprawdzianu terenowego. Zazwyczaj robi to w Sudetach i Bieszczadach. Ponieważ jednak mamy epidemię koronawirusa i ograniczenia w przemieszczaniu to przygotował dla wszystkich chętnych trening do Selekcji w domu – „UNSTOPPABLE WARRIOR”.

Trening został przygotowany dla średnio zaawansowanych zarówno pod względem wymaganej siły, jak i wytrzymałości. Dzięki niemu zbudujesz wytrzymałość siłową i wytrwałość, a także będziesz kształtował charakter. Postaraj się więc nie rezygnować przed końcem treningu. A lekko nie będzie.

Oto zasady treningu:

– 5 serii
– 2 min przerwa między seriami
– czas treningu – ok. 1.5 h
– plecak 15 KG
– ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy
– Przygotuj wodę do picia, Ręcznik lub matę do ćwiczeń

I pamiętaj –  robisz to na własną odpowiedzialność!

Gotowy? NAPRZÓD!

Ćwiczenie 1. – 50 przysiadów – co seria + 10!!!
Ćwiczenie 2. – 20 razy padnij – powstań
Ćwiczenie 3. – 10 razy pompki z trzymaniem 5 sek na dole i 5 s na górze
Ćwiczenie 4. – 50 razy wykroki naprzemiennie (po 25 na nogę)
Ćwiczenie 5. – 20 razy zejście na kolana i wstawanie

BEZ PLECAKA:
Ćwiczenie 6. – 20 razy thruster (przysiad wyrzut plecaka nad głowę)
Ćwiczenie 7. – 20 razy w podporze jak do pompki wskok obunóż nogami na plecak (plecak leży z tyłu między nogami), zeskok dotykanie ramienia naprzemiennie raz jedną raz drugą ręką
Ćwiczenie 8. – 30 razy brzuszki z nogami na plecaku
Ćwiczenie 9. – 30 sek w leżeniu na plecach trzymanie nóg nad ziemią
Ćwiczenie 10. – 10 razy Superman (ćw. na mięśnie grzbietu)

Pomyślałeś “phii i co w tym trudnego”? No to spróbuj tego.

TWÓJ CHALLENGE:
– zrób 10 serii w ciągu 3 godz.
– plecak 20 kg
– 100 przysiadów w każdej serii

I pamiętaj: lepiej robić ambitne treningi nawet jeśli nie będziesz w stanie zrobić ich w całości, niż wybierać te łatwiejsze, które nic ci nie dadzą. Robiąc trening do Selekcji ciśnij na maksa – lżej raczej nie będzie.

Fanpage Zachara na Facebooku.

Zachar w SilentHeroes.pl.

Comments

  1. PELE

    Jestem trenerkiem personalnym i myślałem, że jestem naprawdę bardzo silny i wytrzymały.
    Zrobiłem 4 serie i więcej nie dałem rady (20kg plecak).
    Chciałbym zobaczyć osobę, która zrobi 100 przysiadów w każdej serii (10 serii)…
    Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *