Jak GROM promował markę Próchnik

Próchnik - Jednostka Wojskowa GROM

Jednostka Wojskowa GROM i Fundacja Sprzymierzeni z GROM w 2015 roku pomagali zaprojektować oraz promowali kolekcję ubrań, inspirowaną strojami Cichociemnych. Kolekcja przygotowana została by upamiętnić 75 rocznicę pierwszego zrzutu CC do Polski.

Wojskową odzież zaprojektowała firma Próchnik. Część pieniędzy ze sprzedaży dwurzędowych marynarek i płaszczy, getrów, ubrań ze wzorem w kratę i w kolorach khaki trafiło na konto fundacji.

Kolekcja promowana była właśnie tym spotem.

“W modzie przekaz jest zazwyczaj jasny, na przykład: przystojny mężczyzna. I nic więcej. My chcemy czegoś więcej, więc oparliśmy strategię komunikacyjną na historii Polski. Doszliśmy do wniosku, że nie brak nam bohaterów, którzy prócz tego, że byli dzielni, to też nieśli ze sobą jakieś idee. Kiedy myśleliśmy nad tym, jaki będzie przekaz najnowszej kolekcji, natrafiliśmy na informację o zbliżającej się rocznicy pierwszego skoku cichociemnych do okupowanej Polski. W naturalny sposób cichociemni stali się więc naszym tematem. Warto o tym mówić i przypominać również w świecie mody – tłumaczył Rafał Bauer, prezes zarządu Próchnika w rozmowie z „Polską Zbrojną”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.